~ Chaa Chaa Bloggen ~

Tjaa jag här igen då ! :D lika bra det! mm det tycker jag med! .. :D Aja nu ska vi ta dagens resultat om min praktik :') sinnessjukt kul! :D sjukt trevlig kille då aa. Men jag har åkt runt med han idag... Jag har åkt skotare men det var inte lika roligt som dom andra gångerna jag har åkt skotare för den jag åkte idag det var trångt i hytten och men stuttsade och han skulle kolla bak helatiden där jag stod så jag for fram och tillbaka som en jävla idiot bakom han.. Nöt! .. Aja men jag var i krokom och åt dillkött och potatis gott som f*n :') vi var också och sprang i skogen och satt upp snittslar  för dom ska dit och gallra och då måste dom ju veta vart dom ska köra och vilket ställe dom ska hålla sig inom men det var inte så stort som tur var! bara sex hektar, vi såg två älgar och en kungsörn :) vi kollade på när andra hämtade det dom hade kapat ner så vi stog där ett tag och kollade och pratade :P men nu ska jag nog snart ta och sova för jag ska upp imorn och åka till bräcke med någon dam :) har ju faktist klive upp kolckan sex alla dar den här veckan! :D jag är bäst jag vet ! (; jag är bäst på att blogga också jo tack jag vet (; Alla läsare jag har ni måste ju f*n komentera också! annars blir jag ju vansinnig :@
Mvh/ Freddeboiiii ! ♥

Kommentarer
Postat av: Susanna :*

HAHA, tog ett bra tag innan jag fattade hur man kommenterade xD men här har du en jävligt meningslös iaf, så var jävligt lycklig. Fan vad du flänger runt på dagarna, pöjk, kan inte vara nyttigt för dig :'D



KRAM!

2011-02-03 @ 20:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0