~ Chaa Chaa bloggen! ~

Tjaa Fredrik här som vanligt då! Just me som man säger på engelska ( tror jag ) men aja idag har jag vart på min andra praktik dag kom hem vid klockan kvart över fem nånting men kul var det! :D imorn ska jag till ett annat ställe med en annan snubbe jag ska vara med dom jag var med idag och igår var sjukt snälla och trevliga jätte kul att vara där! (: skulle hellre vela vara där hela veckan istället för att vara med två stycken andra jag inte vet vilka det är menmen sånt händer förmodligen inte bara mig.. Imorn ska jag då ut till Anders kommer och hämtar mig om jag minns rätt... Kommer och hämtar mig utanför mitt hem då :) Snäll kille! :D aja men skit i han jag ska till en annan dam också hoppas det blir bra men jag får väl göra ett inlägg hur det gick! :'D men nu ska jag nog hoppa in i duschen ta mina körböcker och börja läsa någon gång! (: men hörs hej då !
Mvh/ Freddeboiiii! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0