Haha msn kärring

Sofia Sundqvist säger:
HEJJEJE
)--(EJ ? ¹³³7 säger:
Vem?
Sofia Sundqvist säger:
sofiaa den du drömmer om
)--(EJ ? ¹³³7 säger:
Okej?
Vem ?
Efternamn?
Sundqvist?
Bor?
Sofia Sundqvist säger:
jaaa
stockholm
hadjökä'l
askdjv
)--(EJ ? ¹³³7 säger:
Jaha
Sofia Sundqvist säger:
precisiss torrboll
du ser rätt ful ut tycker jag
)--(EJ ? ¹³³7 säger:
Jo du jag vet att jag är ful
Sofia Sundqvist säger:
skönt då slipper jag upprepa det öfr dig
för
)--(EJ ? ¹³³7 säger:
Bra
Sofia Sundqvist säger:
men du är det
När du vill spela in ett röstklipp håller du ned knappen eller trycker på F2 medan du pratar. Släpp upp knappen när du vill skicka meddelandet.
)--(EJ ? ¹³³7 säger:
Mm vet
Har du någon bild?
Sofia Sundqvist säger:
jaa men inte för dina ögon
)--(EJ ? ¹³³7 säger:
Hepp
Vadå inte för mina ögon?
Sofia Sundqvist säger:
jaa din tröghjärna
)--(EJ ? ¹³³7 säger:
Bara nakenbilder din äckliga jävla fjortis?
Sofia Sundqvist säger:
precis   älskar att du blir suuuuur
)--(EJ ? ¹³³7 säger:
Okej
Kul för dig då för jag blir inte sur..
Sofia Sundqvist säger:
haha jjooo
)--(EJ ? ¹³³7 säger:
Nej?
Sofia Sundqvist säger:
söt blogg du har
)--(EJ ? ¹³³7 säger:
Mm visst har jag
Sofia Sundqvist säger:
so cute
)--(EJ ? ¹³³7 säger:
Fast ne
Sofia Sundqvist säger:
nä precis den var rätt bögig
)--(EJ ? ¹³³7 säger:
Tur att den var så jävla seriös då
Har du någon blogg?
Skicka bild
Sofia Sundqvist säger:
ja fast min blogg handlar bara om porr
)--(EJ ? ¹³³7 säger:
Okej
Länka då
Sofia Sundqvist säger:
nej du är för ung för den
)--(EJ ? ¹³³7 säger:
Happ hur gammal är du då?
Vi är lika gamla
16
Fyller 17
Skicka bild
Sofia Sundqvist säger:
HEJJEJE
)--(EJ ? ¹³³7 säger:
Vem?
Sofia Sundqvist säger:
sofiaa den du drömmer om
)--(EJ ? ¹³³7 säger:
Okej?
Vem ?
Efternamn?
Sundqvist?
Bor?
Sofia Sundqvist säger:
jaaa
stockholm
hadjökä'l
askdjv
)--(EJ ? ¹³³7 säger:
Jaha
Sofia Sundqvist säger:
precisiss torrboll
du ser rätt ful ut tycker jag
)--(EJ ? ¹³³7 säger:
Jo du jag vet att jag är ful
Sofia Sundqvist säger:
skönt då slipper jag upprepa det öfr dig
för
)--(EJ ? ¹³³7 säger:
Bra
Sofia Sundqvist säger:
men du är det
När du vill spela in ett röstklipp håller du ned knappen eller trycker på F2 medan du pratar. Släpp upp knappen när du vill skicka meddelandet.
)--(EJ ? ¹³³7 säger:
Mm vet
Har du någon bild?
Sofia Sundqvist säger:
jaa men inte för dina ögon
)--(EJ ? ¹³³7 säger:
Hepp
Vadå inte för mina ögon?
Sofia Sundqvist säger:
jaa din tröghjärna
)--(EJ ? ¹³³7 säger:
Bara nakenbilder din äckliga jävla fjortis?
Sofia Sundqvist säger:
precis   älskar att du blir suuuuur
)--(EJ ? ¹³³7 säger:
Okej
Kul för dig då för jag blir inte sur..
Sofia Sundqvist säger:
haha jjooo
)--(EJ ? ¹³³7 säger:
Nej?
Sofia Sundqvist säger:
söt blogg du har
)--(EJ ? ¹³³7 säger:
Mm visst har jag
Sofia Sundqvist säger:
so cute
)--(EJ ? ¹³³7 säger:
Fast ne
Sofia Sundqvist säger:
nä precis den var rätt bögig
)--(EJ ? ¹³³7 säger:
Tur att den var så jävla seriös då
Har du någon blogg?
Skicka bild
Sofia Sundqvist säger:
ja fast min blogg handlar bara om porr
)--(EJ ? ¹³³7 säger:
Okej
Länka då
Sofia Sundqvist säger:
nej du är för ung för den
)--(EJ ? ¹³³7 säger:
Happ hur gammal är du då?
Vi är lika gamla
16
Fyller 17
Skicka bild
Sen loggade hon ut så mogen kunde hon vara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0