~ Chaa Chaa Bloggen ~

Tjaa ja det var ju då Freddeboiiii som nördar igen framför datorn! vilken jävla pundare som kom på datorn! :S iallalfall internet! men annars finns det inget att göra om man inte sitter vid datorn men det är ju så att jag får övningköra nu men jag har ju bara kört två gånger som sagt! :s ska köra mer jag lovar :') jaa idag då var jag på skolan sen hem antar jag sen skulle vi då till Pelle då för vårat vatten är ju som det är.... :S jaa då hade man fyllt många liter då halt som FAN! jag klumpig som jag är jo jag halkar flyger åt sidan dunken med vatten efter som en jävla vante... xD fan det gjorde ju ont men jag garva som ett jävla as x'D jaa och nu har man väl bytt ställe på datorn för att det var ju så att för någon månad sen spruta det vatten i mitt rum och golvet var ju som dränkt med vatten och då vart det ju panik med att få bort datorn och sen då har man ju haft den på mitt andra bord ett bra tag men nu är den tillbaka på det gamla stället (: har då kopplat in lite högtalare så man hör vad som händer också :p ska nog ta och spara pengar till en ny skärm :') så jävla värt! och som sagt på måndag är det den 5:e då jag ska till ås (: och det ska jag ju också :'D kööng! jaa så ska man dom första två dagarna vara i verkstan som det låter då på gubben jag ska vara med sen ute i skogen dom andra tre dagarna (: så jävla skönt att slippa skolan ett tag :) också har jag vart och fixat ett legg kommer om ett tag ( några dagar ) hoppas jag  :))))
Hörs hej !
Mvh/ Fredrik! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0