~ Chaa Chaa Bloggen ~

Tja Freddeboii här som vanligt då ingen annan bara gamla vanliga jag inget annat vrak eller något jag lovar! ja då sitter man här hemma i det tråkiga som vanligt som vanligt skolan var ju som den var lite tråkig som vanligt som vanligt inget mer med det sen åkte jag hem var hemma ett tag kände att jag var godissugen som tusN! kan jag lova! jag frågade syster yster om hon ville med ut och gå med hundarna upp till shell då precis man är på väg ut ringer min tremänning (Annie) och frågade om jag ville följa med till Ica och då sa jag ju som det var att jag och min syster är på väg till shell men har inte kommit utanför dörren så då gick vi till Ica istället och där då köpte jag två stycken coca cola och två stycken choklad kakor! :') gott som attans! lite mer mmmm i livet! :'D jaha ja då ska man väl ta och lägga sig snart för skolan imorn och det är ju lika drygt att kliva upp på morgonen men jag tar nog och kollar på en film snart och tutar för sömnen som Fredrik just sa! :D
Mvh // Freddeboiiii! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0