~Chaa Chaa bloggen! ~

Tjaa Freddeboíii här jag har just nu inget för mig har precis ätit semla! :D gott men efter ett tag smakade det inte så vidare gott man mådde bara illa :S lite tokigt för semla är ju som lite gott också! :') men ibland kan ju saker ändra på sig lite hastigt och lustigt.. :( så är det ju (: ibland kan ju det vara hyfsat bra också :D jajjamen! (; igår ja då åkte man väl skoter då kämpade som två oxar jag och min far, det är ju som lite jobbigt när den är täckt med snö och den inte har vart framme på hela vintern men nu är den framme det kanske blir att man åker idag med (: ganska kul om jag ska vara ärlig!! ;)


Mvh / Freddeboii den gamle
Tack för att ni läser min blogg :D ganska ruuuuligt att bloggah ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0